Heeft u een klacht?

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Of U kunt uw klacht voorleggen aan NVOS Orthobanda dit klachtenformulier downloaden op www.nvos-orthobanda.nl of 035-5880495 bellen. Of u vraagt uw orthopedisch schoenmaker om een formulier. Dat kunt u dan opsturen naar de Klachtencommissie orthopedische en medische hulpmiddelen, postbus 22142, 1302 CC Almere of mailen naar klachten@nvos-orthobanda.nl

 

Nieuws

Onze zorg wordt gezien als essentiële dienstverlening en is daardoor een uitzondering op de lockdown die vanaf 15 december van kracht is.
 

Wij vallen onder de medewerkers hulpmiddelenzorg (onder het kopje Zorg vanuit de zorgverzekeringswet)

Wij werken uitsluitend op afspraak om drukte te voorkomen!

Verkoop van artikelen is niet toegestaan in de winkel. Wij zijn druk bezig met een webshop voor de verkoop van artikelen. Hierbij alvast de website: 

De Jong Schoenservice Webshop 

U kunt gebruik maken van de volgende kortingscode van 10% op bepaalde producten: WELKOMSTACTIE10

---------------------------------------------------


Belangrijk !
i.v.m. het coronavirus.

Wij volgen de adviezen van het RIVM.

  • We geven nog meer aandacht aan de handhygiëne dan al gebruikelijk was
  • We schudden tijdelijk geen handen
  • De behandelruimtes, wachtkamer en toiletten worden extra goed schoon gemaakt
  • Wanneer we ons niet goed voelen, hoesten, keelpijn of koorts hebben, dan blijven we thuis
  • Iedereen van ons behandelteam die werkt voelt zich fit

Aanvullende maatregelen

Naast de bekende aangepaste gedragsregels hebben wij als aanvullende maatregelen:

  • Er mogen maximaal 5 personen de winkel betreden
  • Wij houden 1,5 meter afstand
  • Wij hebben intensieve reinigingsvoorschriften geïmplementeerd

Bel een afspraak af als u verkouden bent en /of koorts heeft.

De Jong Schoenservice.

---------------------------------------------------
Nieuw! Stoomreiniger voor alle soorten schoenen. Stoom zorgt ervoor dat het vuil loslaat van leer, suède of nubuck en kan de meeste vlekken verwijderen.

 

Laat u voeten ook eens heerlijk verwennen en verzorgen door een bezoekje aan de Medisch pedicure.

De Medisch pedicure is elke woensdag ochtend en donderdag aanwezig op afspraak!

www.pedicuregroeneveld.nl